Afficher ce site en français | View this website in English

Algemene info

Wat is het adres van de Proximus Pop-Up Arena?
Westendelaan, 8430 Middelkerke.

Moet een minderjarige begeleid worden?
Minderjarigen mogen zonder de begeleiding van een volwassene de zaal betreden. Wel is het zo dat de Proximus Pop-Up Arena in geen enkel geval verantwoordelijk gesteld kan worden voor deze minderjarigen.

Mogen kinderen gratis binnen?
Neen, iedere persoon heeft een ticket nodig om binnen te geraken. Afhankelijk van het concert of de aard van de show zijn er soms speciale prijzen voor kinderen, check dus zeker de pagina van het evenement op onze website.

Ik ben iets kwijtgeraakt tijdens het evenement. Bij wie kan ik terecht om dat te melden?
Bij elk evenement is politie aanwezig. Bij hen kan je meteen terecht om melding te maken van verloren voorwerpen. Merk je pas achteraf dat je iets kwijt bent, dan kan je contact opnemen met het Customer Experience Center van de Sportpaleis Group.

Tickets & reserveringen

Wanneer start de ticketverkoop van een evenement?
Het tijdstip van de start van de ticketverkoop van een bepaald evenement wordt kenbaar gemaakt via onze website, onze sociale media en andere mediakanalen. Je kan ook intekenen op de nieuwsbrief van de Proximus Pop-Up Arena voor informatie over de komende evenementen.

Hoe kan ik tickets kopen?
De ticketverkoop van al onze evenementen verloopt via teleticketservice.com.

Om online te reserveren ga je bij het evenement van je keuze naar de ticketbutton van het evenement op de website. Je vindt de ticketlink ook als button bij het evenement op de website van de zaal. Nog geen ticketknop zichtbaar? Dan is het nog even wachten op de start van de verkoop. Dat tijdstip staat vermeld bij het evenement.

Is een evenement niet uitverkocht, dan kan je ook voor aanvang een ticket kopen in de Proximus Pop-Up Arena. Het ticketloket opent ongeveer 1,5 uur voor het begin van het evenement. Koop geen tickets op straat of via alternatieve websites (viagogo, ticketswap). Je zal te veel betalen en de kans is groot dat de tickets vervalst zijn en dat je de toegang wordt geweigerd.

Info over wel of geen kassaverkoop vlak voor aanvang van het evenement vind je bij de Timing die enkele dagen voor het evenement op de website wordt gepubliceerd. Let op: voor tickets die je aan de kassa koopt, wordt een extra servicekost van 2 euro per ticket aangerekend.

Ik ben een bezoeker met een beperkte mobiliteit, hoe kan ik tickets kopen?
In de zaal zijn speciale plaatsen gereserveerd voor rolstoelgebruikers en hun begeleiders. Deze plaatsen zijn niet online te koop. Reserveer je plaatsen telefonisch via 03/400.00.34 (vanuit het buitenland +32.3.400.00.34) of neem contact op via het contactformulier.

Hoe reserveer ik voor een grote groep?
Wil je met je vereniging of groepering een voorstelling bijwonen? Dat kan! Bij heel wat evenementen krijgen groepen bovendien mooie kortingen of voordelen aangeboden. Stuur voor meer informatie een e-mail naar groepen@sportpaleisgroup.be.

VIP Experience

Hoe kan ik een VIP Experience reserveren?
Ga op de website via de kalender naar het evenement van je keuze. Nadat je dit evenement hebt aangeklikt, zie je de mogelijkheid om via een button een VIP Experience te kopen.

Het compleet overzicht van alle evenementen met VIP Experience-aanbod vind je in onze VIP-rubriek.

Als ik een VIP Experience boek, kan ik dan ook de artiest ontmoeten?
Jammer genoeg niet. We verhuren onze zaal en alles wat daarbij hoort aan een organisator, en hij is degene die in contact staat met de artiest. Zelf kunnen we er alleen maar voor zorgen dat je op de meeste exclusieve manier van het evenement kunt genieten, inclusief diverse VIP-voordelen.

Waar bevinden zich de VIP-parkeerplaatsen en de VIP-ingang?
Als je VIP-tickets besteld hebt, dan heb je recht op een parkeerplaats. Je ontvangt hierover vooraf de nodige informatie via e-mail.

Kan ik makkelijk parkeren in de buurt van de Proximus Pop-Up Arena?
Maak het jezelf makkelijk: vermijd de omgeving van de Proximus Pop-Up Arena door gebruik te maken van het openbaar vervoer.

Verloop van je bezoek

Wanneer openen jullie de deuren voor een evenement?
Doorgaans openen we de deuren ongeveer een uur voor aanvang van het evenement. Zo heb je alle tijd om rustig nog wat te drinken en om alvast je plaats te zoeken. Je vindt informatie over het aanvangs- en einduur bij het evenement van je keuze bij Timing in de kalender. Deze informatie wordt ons meestal pas een paar dagen voordien bezorgd door de organisator en wordt bijgevolg ook maar net voor het evenement gepubliceerd.

Om het binnengaan in de zaal zelf vlot te laten verlopen en de controle te vereenvoudigen, dringen we erop aan dat iedere bezoeker zijn/haar eigen toegangskaart in de hand heeft. Hierdoor kan het scannen van je ticket vlot verlopen.

Zijn er lockers?
Vermijd om grotere spullen mee te brengen naar de zaal. Tassen, handtassen, jassen, maar ook een helm, kan je opbergen in lockers. TIP! Neem een foto van je sleutel. Zowel voor, tijdens als na het evenement kan je vrij gebruikmaken van je locker.

Welke voorwerpen mogen niet mee naar binnen?
Het is verboden om de Proximus Pop-Up Arena te betreden met eigen eten en drank, geluidsopnametoestellen, film- en fotocamera’s, vuurwerk, drones, wapens van alle aard en andere voorwerpen die een gevaar voor de veiligheid kunnen opleveren. Misbruik wordt strafrechtelijk vervolgd. Bij het betreden van de zaal stem je toe met eventuele aftasting.

Kan ik iets eten en drinken in de Proximus Pop-Up Arena?
Jazeker. Er zijn verschillende mogelijkheden om iets te eten. De bars beschikken over een assortiment frisdrank, bier, wijn en cocktails. Eigen drank en eten worden niet toegelaten. Aan de bars en foodstands kan je cashless en zelfs contactloos betalen met je bankkaart, je smartphone of de Sportpaleis Group Cashless Card. Dit levert je tijdwinst en meer comfort op en zorgt ervoor dat je geen moment van het evenement hoeft te missen.

Mag ik zelf drank en eten meenemen naar de zaal?
Je mag geen eigen eten en drank meenemen naar de Proximus Pop-Up Arena. Dit hoort echter geen probleem te zijn, want in de zaal zijn er verschillende standjes waar je allerlei eten en drank kan kopen. De in de zaal verkrijgbare drankjes en snacks mag je meenemen in de arena zelf, maar wij vragen wel om de plek proper te houden en aangenaam voor iedereen. Gelieve respect te tonen voor de buurt en geen zwerfvuil in en rond de Proximus Pop-Up Arena achter te laten. Er zijn voldoende vuilnisbakken waarin je afval weg kan gooien.

Hoe bereik ik mijn plaats in de zaal?
Je vindt het blok-, rij- en stoelnummer van je zitje op je ticket. Er staan overal medewerkers om je naar je plaats te begeleiden. Naar het zaalplan.

Mag ik tijdens het evenement de zaal verlaten?
Je mag op alle momenten de zaal verlaten om iets te gaan halen om te eten of te drinken. Met je ticket kan je naar buiten gaan om te roken. Het is wel zeer belangrijk je ticket goed bij te houden, want anders mag je niet meer terug naar binnen.

Is er een medische dienst in de Proximus Pop-Up Arena?
Bij elk evenement is er een medische ploeg aanwezig. Aarzel zeker niet om hulp te vragen indien nodig.

Kan ik cashless betalen?
Aan elk verkooppunt in elk van de zalen van Sportpaleis Group kan je cashless en zelfs contactloos betalen met je bankkaart , je smartphone of de Sportpaleis Group Cashless Card. Aan alle bars, foodverkooppunten en ticketbalies aanvaarden we Bancontact, Maestro, Visa, Mastercard, Google Pay en Apple Pay.

Wat is de Cashless Card van Sportpaleis Group?
Sportpaleis Group heeft de Sportpaleis Group Cashless Card speciaal voor jou ontwikkeld voor makkelijke en snelle betalingen aan de bars, foodverkooppunten en ticketbalies in elk van de Sportpaleis Group-zalen. De kaart is verkrijgbaar aan de infobalie van de zaal en heeft een aanvankelijke waarde van 10, 20 of 50 euro. Eenmaal aangeschaft, kan je ze zo vaak als je wil opnieuw laden met bedragen van jouw keuze. Het bedrag blijft op je kaart staan totdat dit wordt verbruikt. Het saldo van je kaart kan je raadplegen aan elke bar, foodstand en aan de oplaadpunten in onze zalen, maar ook via de app en de Cashless Card-website.

Download de app via de Apple App Store of via Google Play.

Is er een oppasdienst voor kinderen aanwezig?
Nee, die is er niet. Toch maar even een babysit vragen dan?

Mag ik roken tijdens het evenement?
Er is een strikt rookverbod in de zaal, maar je kan met je ticket wel buitengaan om te roken. Het is wel zeer belangrijk dat je je ticket goed bijhoudt, want anders mag je niet meer terug naar binnen. Gelieve de omgeving te respecteren en geen sigarettenpeuken op de grond achter te laten. Wie toch rookt in de zaal kan een boete krijgen tot 300 euro.

Mag ik tijdens het evenement filmen of foto’s nemen?
Er mag tijdens evenementen niet worden gefotografeerd of gefilmd noch mogen geluidsopnames worden gemaakt, tenzij anders bepaald door de organisator. Of tenzij je natuurlijk van de pers bent en in het bezit bent van een geldige persaccreditatie. In sommige gevallen mag er zelfs met de smartphone geen beeld of audiomateriaal worden opgenomen.

Mag ik het logo of de naam van het evenement gebruiken?
Behoudens schriftelijke toestemming van de organisator is elk commercieel gebruik van de naam of het logo van het evenement of de artiest strikt verboden.

Waar kan ik terecht met verdere vragen?
Voor vragen betreffende de tickets, kan je contact opnemen met het Customer Experience Center.